Beoordelingen van Kota Radja Leeuwarden

Recente recensies

5.0
J. Helder
gisteren
Ed Joustra
gisteren

We vonden de gerechten niet warm genoeg en hebben ze allemaal in de magnetron moeten oppeppen.

saskia
gisteren

het was geweldig

Dirk
gisteren

Eten smaakt erg goed. Bezorging een kwartiertje later.

Koning
27 juni 2022

Prima 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Klaas Koopmans
26 juni 2022

Smaakvol!

Bouke
24 juni 2022

Het eten was niet heet maar kwam lauw aan.

Tineke de Jong
24 juni 2022

Op tijd bezorgd, heerlijk eten,. Een echte aanrader! Het eten is heerlijk warm en kan zo worden opgediend.

Dijkstra
23 juni 2022

Was top.

Martine
23 juni 2022

Zoals altijd heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bezorging!

Beuneker
23 juni 2022

Genoeg eten nog veel over En goed warm en keurig

Petra
21 juni 2022

Supersnelle bezorging!

Koning
20 juni 2022

Lekker gegeten 👍

J. Helder
20 juni 2022

Wij moesten wel lang wachten, maar er zat een zakje kroepoek bij. Heel fijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

s vd meulen
20 juni 2022
Theo Boersma
20 juni 2022

Was weer zoals ik gewend ben, dank jullie wel voor het heerlijke eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerrit ten Berg
19 juni 2022

Precies zoals verwacht. 👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Weerman
18 juni 2022
Marien
18 juni 2022

Altijd lekker (eenvoudige rijstafel voor 2) en super snelle service

J. Helder
18 juni 2022
ijde
18 juni 2022

smaakte heerlyk,beveel dit aan ieder aan

J.B.Meinema
18 juni 2022

Uitstekend.

M. Pieterse
16 juni 2022

zo houden

Jannie
15 juni 2022

Eten was weer heerlijk

DJ
15 juni 2022

Heerlijk gegeten. Voor 2 personen prima hoeveelheid.

Rutger
14 juni 2022

Top bezorger, vrolijk, vriendelijk. Eten is altijd goed verzorgt.

Sybe de Vries
13 juni 2022

Alleen maar complimenten. Het eten is lekker, niet duur en op tijd!!!

Caroline Dijkstra
13 juni 2022

In 1 woord heerlijk!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanne
12 juni 2022

Heerlijk eten en goede bezorging. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Christiane
11 juni 2022

Weer heerlijk en lekker!

KC
10 juni 2022

Heel snel bezorgd, lekker en goed warm, vriendelijke bezorger

J. Helder
8 juni 2022
Eva
7 juni 2022

Goede prijs kwaliteit verhouding, ik kom uit de randstad en voor deze prijzen kun je daar onmogelijk eten. we hebben genoten van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening.

Martin Cnossen
7 juni 2022

Snel, vers, lekker

Eric
7 juni 2022

Sate kan beter in een beker met deksel, want het plastic lekt, zeker als het vervoerd wordt in een rugzak.

Anoniem
7 juni 2022

Helaas was het eten lauw. Loempiaatjes erg zacht. Satésaus waterig.

A.
6 juni 2022
Koning
6 juni 2022

Prima👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jannie
5 juni 2022

Loempia’s waren weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E.veltman
5 juni 2022

Heerlijk gegeten uitstekende kwaliteit en zeer smaakvol ga zeker weer bestellen👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alie
4 juni 2022

Eten was prima, lekker verse groenten. Mals vlees. Bezorging top, was kwartier eerder dan voorspeld.

Rudinho
4 juni 2022

Mooie tijdige bezorging. Eten was gemiddeld. Wat je bij chinees kan verwachten. Service erg ok.

Anoniem
4 juni 2022
J. Helder
2 juni 2022
Ricardo
1 juni 2022

Weer als vanouds, vers, lekker, voldoende, op tijd bezorgd desondanks afsluiting halve binnenstad...

JePe
31 mei 2022

Het eten is hier altijd uitstekend. En aan mijn verzoek-opmerking bij de bestelling is gehoor gegeven. Dank en tot de volgende bestelling.

Willy
30 mei 2022

Bami had iets warmer gemogen, gelukkig door t vlees dat het warm werd. Voor de rest heerlijk!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Beltane
30 mei 2022

Very good Chinese food delivered at the exact time given when ordering. Super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zwaan
29 mei 2022

Heerlijke garnalen in pindasaus en groenterolletjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DS
29 mei 2022
Dennis
29 mei 2022

Na twee eerder goede ervaringen nu helaas een slechte ervaring. Na twee uur te hebben gewacht op onze bestelling was de kwaliteit ook ver beneden peil. De rijst klontte aan elkaar, broccoli was nog rauw en de miniloempia's waren zacht en klef. Erg jammer dat het deze keer niet in de smaak viel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P. de Vries
29 mei 2022

Helaas tegen jullie gewoonte in was het eten niet lekker. De mini loempia,s smaakten naar vis. Vette stukken in het vlees en alles was koud en vet. de bezorging liet een uur op zich wachten. Helaas het was niet goed en lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. Helder
28 mei 2022
Filarski
28 mei 2022

Altijd lekker en snel!

A.A. Hendriks
27 mei 2022
Maris
23 mei 2022

Het was weer piccobello heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marijke
23 mei 2022

Heerlijk gegeten! Goed gevuld met wat erin hoort te zitten, al vaker bij anderen gehad dat je bijvoorbeeld iets besteld met garnalen erin en dat je ze dan echt moet zoeken, hier zaten genoeg garnalen in!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aleida
22 mei 2022

Prima geregeld, mooi op tijd geleverd. Alleen de sate ajam vonden we erg droog.

Frieszo
22 mei 2022

De kwaliteit van de bestelde maaltijd bij Kota Radja was zoals altijd weer perfect! Ik kan dit restaurant dan ook van harte aanbevelen

Harm
21 mei 2022
Spoelstra
20 mei 2022

Eten was heerlijk alleen niet warm erg jammer

J. Helder
20 mei 2022
Gemma
20 mei 2022

Er zat te weinig papier omheen en het had gelekt. Hierdoor was alles wat plakkerig. Dit is de eerste keer dat het gebeurt.

Ella veltman
19 mei 2022

Saté was helaas vergeten maar is opgelost hebben we nog tegoed heerlijk gegeten 👍

Alie Betten
19 mei 2022

Heerlijk zo knapperig hebben we de loempia's nog nooit gehad ,en alles goed warm ,top !

Sas
19 mei 2022

Heeerlijk is het elke keer weer!

Van der Zee
18 mei 2022

Heerlijk eten. Jammer dat de bezorging lang op zich liet wachten (ruim 1,5 uur). Dat verwacht ik niet op een dinsdag.

J. Helder
18 mei 2022
Marije Tenge
16 mei 2022

Ik wist niet hoeveel er in de bakjes zouden zitten. Mischien fijn als er bij staat hoeveel gram erin zit.

Hans Koster
16 mei 2022

Alles prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koning
16 mei 2022

👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jannie
15 mei 2022

Loempia’s waren weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. Helder
14 mei 2022
Koos sterenborg
14 mei 2022

Alles was perfect

Mireille
12 mei 2022

Heerlijk gegeten! en precies op tijdstip 18.30 uur. bezorging heel vriendelijk.

Melle Meek
12 mei 2022

Keurig op tijd, lekker warm en lekker.

Mark
12 mei 2022

Zoals altijd top voor elkaar

Aaltje Miedema
10 mei 2022
jeroen
9 mei 2022
Jannie
7 mei 2022

Eten was zo als altijd weer heerlijk

j de vries
5 mei 2022

prijs- kwaliteitverhouding 100% bezorging:exact op de voorspelde tijd Zeer tevreden

piet jager
4 mei 2022
H.Romp
4 mei 2022
J. Helder
3 mei 2022
Koning
3 mei 2022
Kramer
2 mei 2022

Smaakte heerlijk.

Straver
2 mei 2022

het eten was prima, hoeveelheden voldoende, maar eten was lauw bezorging +/_ 19.00........ kwam om 19.20 uur afstand Kota Radja naar camminghaburen 4,5 km

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cees
2 mei 2022

Het gerecht kip kerrie was helaas smakeloos. Zowel de kip als saus waren waterig. Gerecht niet opgegeten. Loempia, babi pangang en saté waren goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Christiane
2 mei 2022

Weer heerlijk smullen van al dat lekkers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
1 mei 2022

Lekker eten en goed warm , aardige bezorger . Echt een aanrader!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

-
1 mei 2022

Smaak was prima alleen het eten was tegen het koude aan. Heb het eerst zelf moeten opwarmen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

AF
1 mei 2022

Wij bestellen al jaren bij Kota Radja, maar nog niet eerder was het eten zo van kwaliteit, veel minder dan dat we gewend zijn. De bakjes waren gelekt, het eten was niet warm meer en de loempia’s waren zacht. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Floris
1 mei 2022

Super vriendelijke bezorger! Fijn gesprekje gehad met hem :) eten was nog bizar heet, wat natuurlijk erg goed is en de gebakken banaan was top. De gerechtjes bij het vegan menu waren divers (tofu zou iets smaakvoller kunnen, denk aan ketjap) maar smaken verschillen. We hebben 2 dagen kunnen eten van dit alles. Het was echt goed.

L.hooyenga
30 april 2022

Zoals altijd super goed één van de besten van leeuwarden. En vriendelijke bezorgers.

J. Helder
28 april 2022
Johanna van der Veen
28 april 2022

Super perfect heerlijk

Laura Dijkstra
27 april 2022

Alles was perfect,mooi op afgesproken tijd bezorgd

Roland
27 april 2022
Sandra K
26 april 2022

Heerlijk eten...zeker voor herhaling vatbaar

Koos
26 april 2022
Tromp
23 april 2022
J. Helder
23 april 2022
piet jager
22 april 2022
Amanda
22 april 2022

Graag wil ik meegeven dat de nasi bij deze bestelling niet smakelijk was. De rijst was heel plakkerig, zat in klontjes aan elkaar en smaakte niet lekker. Op 30 maart een soortgelijke bestelling (bestelnr: 46581CCP) gedaan en ook toen was de rijst zoals hierboven beschreven. Ik geef het graag als aandachtspunt mee. Bij een volgende bestelling is het hopelijk weer heerlijk, zoals we altijd van Kota Radja gewend waren. Met vriendelijke groet, Amanda

Kuiper
21 april 2022
Gerard
21 april 2022

Kota radja is al jaren het beste chinese restaurant van Leeuwarden. Proficiat

Jannie
19 april 2022

Eten was zo als altijd weer heerlijk

Johanna van der Veen
19 april 2022

Er was goed gereageerd op onze wensen dat was perfect alleen de pindasaus was erg waterig van smaak verder weer top

Loes
18 april 2022

Was prima en eten was goed 👍

Helga
18 april 2022

Eten was weer van prima kwaliteit. Bezorging mooi op tijd.

J.Gaastra
18 april 2022

Zoals altijd niets op aan te merken!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sara
17 april 2022
Johan
16 april 2022

Eten was lauw

Will
16 april 2022

Er miste kroepoek bij mijn menu

J. Helder
16 april 2022
Elzinga
16 april 2022

Goed warm, en stond precies op tijd klaar.

van der Schuit
14 april 2022

Het eten was prima! en Bezorgtijd precies op tijdstip. Tot volgende week!

Veenendaal
13 april 2022
J. Helder
12 april 2022
Sam
11 april 2022
Alie Betten
11 april 2022

Het was zoals altijd top ,en vriendelijke bezorger

Sanne
11 april 2022

Heerlijk eten. Warm en netjes op afgesproken tijd bezorgd.

Zijlstra
10 april 2022

Het eten was lekker, maar helaas niet echt warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerard
10 april 2022

Was heerlijk.

JePe
10 april 2022
Jenny Gaastra
10 april 2022

Levering op tijd. Eten altijd goed van smaak. Bestellen hier eigenlijk altijd.

piet jager
8 april 2022

hele vriendelijke bezorger

J. Helder
8 april 2022
Simon Lycklama
6 april 2022
Johanna van der Veen
4 april 2022

Ik had er bijgezet niet vroeger dan 20.10 en dat hadden ze gelezen en ons eten was er dus ook precies om 20.10 helemaal top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stefan Filarski
4 april 2022

Lekker en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilse
3 april 2022
J. Helder
3 april 2022
Westerhof
2 april 2022

De rijst bij de babi pangang was vergeten en een half uur later. Daarnaast was het eten al lauw bij aankomst en kregen we indruk dat de bami en nasi niet verst waren.

H.romp
2 april 2022
G. Frieszo
1 april 2022

Het combinatiegerecht van Eend/Babi Pangang/Tjaptjoi was voortreffelijk!

Sophia
1 april 2022

Ze waren iets vergeten, kan gebeuren. Eten was lekker, vooral de eend in pittige saus is een echte aanrader! Goede sambal, lekker spicy. Vriendelijke bezorger :)

Anoniem
1 april 2022
Dirk
28 maart 2022

Mooi optijd eren was zeer geslaagd

J ten hoeve
28 maart 2022

Lekker en voldoende. Volgende keer bestel ik zeker weer

Sylvia
27 maart 2022

Heerlijk eten, snel bezorgd. Vriendelijke mensen.

J. Helder
26 maart 2022
Nienke
25 maart 2022

Heerlijk eten, altijd op tijd bezorgd

Jannie
25 maart 2022

Eten was zo als altijd weer heerlijk

J. Helder
23 maart 2022
De Meer
22 maart 2022

Kwaliteit en bezorging is top. Bereikbaarheid is slecht, na mijn bestelling gelijk gebeld, dit meerdere malen, maar geen gehoor :( Wilde doorgeven dat er iets fout is gegaan tijdens het bestelproces... Heel jammer dat zo'n bedrijf dan onbereikbaar is.

Reactie van Kota Radja

We hebben gisteren een klein storing met onze telefoonlijn gehad, is een tijdje dat de lijn helemaal niet doen, nog maals onze excuses voor.

Boukje.
21 maart 2022

Het grootste deel van de bestelling was dik in orde, maar de nasi was (weer) echt niet lekker. Droog, zout en verder smakeloos.

Coby spoelstra
21 maart 2022

Ik had gister voor 10 voor 6 eten besteld op tijd binnen. Ik bestelde 1 persoons babi pangang en kleine nasi met kroepoek en 4 loempiaatjes. We pakten de bestelling en bleek er witte rijst in te zitten om te bellen alles was er dus dan zo maar maar wel jammer. Op de bon stond ook nasi Eten was verder prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der Meulen
21 maart 2022

Smaakte prima. Enige wat we anders verwachten. We bestelden extra saté. We verwachten dan ook extra satésaus, in verhouding met het aantal stokjes. Dat was helaas niet zo.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maaike Veldhuis
21 maart 2022

Babi pangang was niet erg pittig gekruid Kipsate was heerlijk Te kleine portie rijst Bezorging duurde meer dan 1 uur!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D.K.Kok
20 maart 2022

stabiel kwalitatief zeer goed, stabiel plezierige bezorging.

Hilly Weijkamp
20 maart 2022

Heerlijk eten. We hebben er van genoten.

J. Helder
19 maart 2022
J. Helder
16 maart 2022
Meulen M.A. van der
15 maart 2022
Cor
15 maart 2022
Baukje Idzerda
14 maart 2022
Martha
13 maart 2022

Het eten was heerlijk. Bezorging kan sneller. Vind 45 min wel wat lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

sipke
13 maart 2022
Appie Dijkstra
13 maart 2022

Goede kwaliteit eten, porties groot genoeg. Tevreden.

R. Hoekstra
13 maart 2022

Echt lekker gegeten en precies op de gevraagde afgeleverd.

J. Helder
12 maart 2022
Jeroen
10 maart 2022
J. Helder
8 maart 2022

De mihoen was erg vet en niet lekker.

Janko
8 maart 2022

Snelle levering was weer heerlijk Miste een artikel is netjes nageleverd

Gees
6 maart 2022
Sieta
6 maart 2022
Van den Berg
6 maart 2022

Smaakte prima.

JePe
4 maart 2022

Het is weer heerlijk. Genoeg om het hele weekend van te genieten. Nu een volle spaarkaart. Dus bij de volgende bestelling €5 korting. 👍

J Bontekoe
3 maart 2022

Altijd heerlijk en snel bezorgd

Piet Jager
3 maart 2022

vriendelijke bezorger

AVB
3 maart 2022
Dick
2 maart 2022

Heerlijk gegeten, keurig op tijd gebracht

C
1 maart 2022
J. Helder
1 maart 2022
Dirk Hiemstra
27 februari 2022
Jelle
27 februari 2022

Half uur te laat bezorgd. Verder prima.

Karin
25 februari 2022
Douwe Postma
25 februari 2022

Alles even lekker en grote porties. Maar dat wisten we al.

Sieta
23 februari 2022
Dennis
22 februari 2022
J. Helder
22 februari 2022
John
21 februari 2022

dik in orde! standaard chineesje besteld, en echt heel smakelijk!

Otter
21 februari 2022
Harst
20 februari 2022

Betaald voor kroepoek maar nu voor de 2e keer er niet bij bezorgd en dat is balen kan wel bellen dan komen jullie t vast brengen maar is mn eten koud of op Gewoon opletten als je inpakt en goed de bon lezen dan bezorg je ook waar mensen voor betalen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kota Radja

Door het drukte is onze kant niet goed opgeletten, onze excuses ervoor. als u volgende keer iets besteld kunt u bij het opmerking bij zetten dat u nog van ons 2 kroepoek te goed krijgt, zetten we het bij. nogmaals excuses voor uw ongemak.

Helena
20 februari 2022
Houten
20 februari 2022

Zo als altijd van a tot z super ,hier kunnen heel veel een voorbeeld aan nemen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kuiper
18 februari 2022
ThD
15 februari 2022

De Pekingeend-pannenkoek was verrukkelijk en met al die groenten zeer gezond!

Tessa
15 februari 2022

Vorige keer gedeelte bestelling vergeten vandaag om 5 uur gebeld voor levering om 6 uur werd kw v 7 besteld.Laatste keer als klant

willem Hulst
15 februari 2022

bezorging exact volgens afspraak het bestelde eten was van zeer goede kwaliteit en echt lekker

Gerke van der Wagen
15 februari 2022

De kwaliteit bij Kota Radja is uitmuntend en de bezorging idem dito!!!!

Martin
14 februari 2022

Erg lekker gegeten. Eten was warm. prima

Willem van Buren
14 februari 2022

Heet, snel en goed. Top!

Y Bouma
12 februari 2022
Ruben Steunebrink
10 februari 2022

Top! En leuke actie voor 2 personen.

Wilma
8 februari 2022
L
7 februari 2022

Het was erg lekker. Alleen bij de daging roedjak zaten er een aantal stukken bij die erg stug waren en dus moeilijk te eten

Harleyd
7 februari 2022

top eten en service. zijn nooit te beroerd om het gerecht aan te passen aan hoe ik het graag wil.

Alie
7 februari 2022

Vriendelijke bezorger en lekker eten

Romana Bremer
7 februari 2022

Wij eten altijd heerlijk van jullie maar de ossenhaas met zwarte peper van gisteren vonden wij veel te zout, was niet zo lekker. Hopelijk de volgende keer weer beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willy
6 februari 2022

Was keurig op tijd maar helaas zat het bakje waar de saté inzat niet goed dicht. Alles zat onder de pindasaus....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S.Pakharia
6 februari 2022

Het eten was lekker. Alleen de nasi was wat weinig. Bezorging was snel.

Ingrid Veenstra
6 februari 2022

Eten werd volgens afspraak bezorgd. Smaakte heerlijk, royale porties.

Hoogterp
6 februari 2022

Zeer hoge kwaliteit, erg genoten!

Karin
5 februari 2022
Jannie
4 februari 2022

Eten was weer heerlijk

Peter tijssen
3 februari 2022

Zeer smakelijk wel de beste van leeuwarden

Sieta
3 februari 2022
J. Helder
2 februari 2022
Esther
2 februari 2022

Prima eten, lekker. Goed van smaak. Goed warm. Porties zijn prima.

Dirk
1 februari 2022

Super lekker en snelle bezorging

Karin
31 januari 2022

Altijd goed en lekker eten. Vriendelijke bezorgers en altijd warm bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Matthijs
31 januari 2022

Was weer top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
30 januari 2022

Heerlijk gevulde loempia’s en bezorging mooi op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Douwe
30 januari 2022

Korst loempia kan krokanter. Maar alles heel lekker en grote porties.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicole
26 januari 2022

Werd netjes gebeld dat de bestelling wat later was. Kan wel zeggen dat we vaker bestellen en het is iedere keer gewoon weer top.

Kuiper
24 januari 2022

Was weer lekker

Meijer
24 januari 2022

De beste Chinees in Leeuwarden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Agnes
24 januari 2022

We hadden eten besteld en werden gelijk gebeld dat het wat later werd. Prima service en heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

suz
23 januari 2022

Altijd lekker eten, vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zoethout
22 januari 2022
Saskia Zoet
22 januari 2022

Heerlijk vers eten,alleen jammer dat de bami een beetje koud was.

Sacha Dito
22 januari 2022

Altijd heerlijk eten

Koning
21 januari 2022

Heerlijk gegeten 👍

J. Helder
20 januari 2022
Bert Kalden
20 januari 2022

Zoals gewoonlijk super lekkerrrr en exact op tijd bezorgd.

E vd Wal
19 januari 2022

Bezorging op tijd en eten was heerlijk

Edwin Smidt
19 januari 2022

Altijd goed

Jannie
19 januari 2022

Eten was weer heerlijk, en snel bezorgd

Arjan
19 januari 2022

Mistte de potjes sambal wel ;) voor de rest top als altijd

Inelw
18 januari 2022

Het was weer prima. En snel bezorgd en meer dan genoeg.

Janet
17 januari 2022

Heerlijk gegeten en het was er supersnel

Laskewitz-wiggers
17 januari 2022

Is altyd goed,dit keer was vlees niet gaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lin
16 januari 2022
Eric
16 januari 2022

Was prima

Martin
11 januari 2022
l.hooyenga
11 januari 2022

Zoals altijd super goed en een vriendelijke bezorger bestel hier geregeld.

N.R.Koning
10 januari 2022

Haaienvinnensoep was VEEL te pittig, de smaak werd teniet gedaan door een scherp kruid daardoor niet lekker, erg jammer ?? Het vlees van de Babi Pangang (Actie Menu) was taai en absoluut niet mals (zoals eerder !). Ander vlees of onvoldoende geroosterd ?? Echt minder lekker als eerder ?? De rest was goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dick
10 januari 2022

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra Bosma-Leyten
9 januari 2022

Heerlijk gegeten. En een super vriendelijke bezorger.

Leo Hiemstra
8 januari 2022

Zoals altijd heerlijk gegeten!

Koning
8 januari 2022

👍

Anoniem
7 januari 2022
Zoethout
7 januari 2022

Heerlijke gerechten!

Douwe Postma
6 januari 2022

Het was de vorige keer mis gegaan met bestelling. Dat is deze keer heel fijn goed gemaakt. De kwaliteit was, als altijd, uitstekend.

Wendy
6 januari 2022
Wendy
5 januari 2022

Zeer snel bezorgd en erg smakelijk!

J. Helder
5 januari 2022
Houten
3 januari 2022

Van A tot Z super

Sieta
3 januari 2022
Smidt
3 januari 2022
Hans
2 januari 2021

Lekker eten

Koning
2 januari 2021

Zeer goed 👍

J. Helder
31 december 2021
Marco
30 december 2021

Hellemaal top dankjewel

Thijs
30 december 2021
Jager
30 december 2021

Grote porties en snel bezorgd.

J. Helder
28 december 2021

Het eten lag op de zijkant in het tasje.

Piet Jager
28 december 2021

bezorger zeer vriendelijk

Huisman
27 december 2021
J.H
27 december 2021

Ziet er goed uit

Koning
27 december 2021

👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Post
26 december 2021

Perfect op tijd, en te veel uiteraard! Fantastisch

J Pol
26 december 2021
Jantina
24 december 2021
J. Helder
24 december 2021
Arjan K.
24 december 2021